>

Maken ringde när han var utanför Elgiganten igår, det var äntligen NU det skulle ske efter x antal veckor UTAN en tvättmaskin. Slängde in ungarna i bilen & åkte upp. Springer på maken i affären & då säger han ” att de har försökt lura på honom en dyrare tvättmaskin”, jaha tänker jag & går emot tvättmaskinsavdelningen för att köpa den ”billiga” för 2500:-. I efterhand tror jag nu dock att detta var avgjort redan av försäljaren & min man att det skulle inte bli den. Istället shoppade vi en LG, ”borstfri” (fråga mig inte varför eller hur?!) med snabbprogram. Dock ringde jag faktiskt efter min mamma som ändå jobbar där & vips så sänkte de maskinen med ca 1000:-, fast det jämnade vi ju till med att skaffa en 5 årig trygghetsförsäkring.
Hade dock lite ångest när vi kom hem med den, liksom 4800:-, men min söta man försäkrade oss att det var ju bara 2800:- vi hade gett för den, för vi kunde ju INTE räkna med de pengarna som vi hade fått tillbaka ifrån Mediamarkt, så nu känns det faktiskt LITE bättre.Generad

Men vi fick iallafall lite tvättat igår & maskinen spelade en söt liten trudelut för oss när tvätten var färdig. Jag tror detta kommer bli jättebra & det var ju ändå så att den ser lite mer ut än den gamla som bara var så jävla plastig.

