>

Här har man varit ledig idag, vaknade 8. Gick upp & gjorde i ordning en bulldeg innan vi åt frukost. Bakade ut degen & bakade färdigt bullarna innan ungarna & jag tog bussen till A6. Där shoppade vi ramar & lite underkläder till ungarna som de var i behov av. Men min lilla älskade Elias gick ett par utbrott, var ju bara att låtsas som att jag inte såg de som tittade.Gick hem i värsta regnovädret ifrån busshållsplatsen, men försökte njuta.
Mamma kom förbi ikväll & lånade en bok av mig, fikade medan vi åt mat och sedan läste hon för barnen.Lite mys i vardagen!!
Imorgon blir jag hemma, lillhönan mår inte bra. Hon hade vaknat i natt & sagt att hon mådde illa. Och knappt ätit något idag. Var trött när vi var uppe på A6 med, och nu ikväll hade lillhönan feber. Så imorgon blir det jag som får ta vab. Även om jag egentligen var uppbokad med viktiga saker på jobbet, men vad ska man göra??

