>

Fick ett infall igår.. Att idag skulle vi åka & bada. Ungarna blev överlyckliga i morse när vi berättade. Kom iväg så vi var där vid 12, och stannade till 15. Det tråkiga med detta var att vi trodde vi skulle komma billigare undan eftersom Hanna hade fått presentkort ifrån morbror Nicke i födelsedagspresent, men nu ska man visst ha med sig hänglås till skåpen i omklädningsrummet & det hade inte vi & fick därför köpa det på plats… 100:- för 2 st. Elias var busig & lyssnade inte hela tiden på oss, men efter ett tag lugnade han ner sig. Simon lärde sig att åka på magen nerför stora rutschekanan & sedan simma på rygg även om det går lite knackligt.. Men det kommer nog bli bra att de gå på simskola i höst.Flört

Efter att vi hade badat körde jag hem familjen & sedan åkte Hanna & jag för att handla..Dock hade vi ju inte så mycket pengar som jag trodde på kontot, så det var ju bara att låna av oss själva (pengar som skulle gå till Ullared). Medans jag var & handlade så ringde brorsan N, han & hans tjej ville komma & hämta våran gamla spjälsäng.

När jag kom hem började jag packa upp maten & gick in i badrummet med lite saker & då ser jag att tvättmaskinen inte går, frågar gubben om han har missat att sätta på den. Men det hade han inte, det är STENDÖD!Skrikandes
Hoppas nu bara att vi inte får problem med mediamarkts plusgaratin som vi köpte till.
Har ikväll varit borta vid vårat tvättstuga som ligger 350 meter ifrån våran lägenhet & bokat tvätt-tid nu i veckan.. Måtte det snart vara åtgärdat!

