>

Hade ren jävla tur i morse när jag vaknade klockan 07, haft strömavbrott i natt! Svårt att få upp barnen, de var trötta. Elias har legat brevid mig i natt så jag har legat i mitten pga att han hade ont i öronen i natt. Tjata på barnen att de skulle äta sin frukost medans det pissade uppe ifrån skyn.
Åker iväg ner till skolan & få vara med ifrån början eftersom Simon vägrar gå in om inte vi är där.. Går in med alla 3 barnen, Elias är lite upptrimmad… Sedan ska vi gå iväg för avslutning som rektorsområdet har ute.. Det regnar hela tiden. Många av barnen är lättklädda.. Mina var ändå hyffsat påklädda, efter ett bra tag fick vi gå ner till skolan igen där barnen bjöds på fika, det delades ut diplom. Sedan skulle vi gå hem, då ville Simon att jag skulle säga till fröken att öppna paketet vi hade med oss till henne.  Men jag kände att jag tyckte det var pinsamt, då flippade han totalt.. Om det var en massa känslor med eller vad fan det var. Han sparkade mig, drog mig i håret. Jag blev verkligen superledsen & grät inför x antal föräldrar & lärare. Tack & lov kom en fritidsledare & tog med Simon. Detta var det värsta någonsin.
Efter ett tag lugnade han ner sig & fröken öppnade paketet.
En riktigt skitdag som sedan fortsatt hemma med att mannen inte fattar någonting, hemmet ser ut som fan & jag är alltså dödstrött…

