>men jag känner också av problem med gallan!! Aj som fan!
Imorgon börjar Simons sista vecka i klass 1, jösses vad detta läsåret har gått superfort. Fattar inte alls vad tiden tar vägen. Och det är ju egentligen inte alls många ”riktiga” skoldagar kvar. De har ju en ”skolresa” att göra på onsdag till stadsparken här i stan och sedan är de ju lediga imorgon & på fredag är det ju sista dagen liksom..Skolavslutningen!
Och i höst börjar han 2:an & Hanna bus i ”nollan”.

Har lite ågren inför skolavslutningen då jag & en tjej till är klassföräldrar… och vi har INTE ordnat med någon insamling till fröken.. Jag skäms! Vi kom på detta förra veckan & vet inte alls hur vi ska lösa detta nu. Men jag har kanske en idé som jag hoppas kommer att funka.. Men vi får hålla tummarna att postgången sköter sig. Löser det sig, kommer jag avslöja vad lösningen var senare.

Nu ska jag gå & lägga mig med min värk & hoppas på en bättre dag imorgon! Sov gott..!

