>Hmm, kanske är man inte rättvis emot Maken när man skriver som man gjorde på mitt inlägg längre ner om att jag är så trött. Han har ju hittills lagat de flesta middagarna här hemma, men det är ju allt det andra som är just ”HAN” som jag lever med som jag tröttnat på nu. Men alltså det är ju liksom inte så att det har kommit nu. Det har ju alltid varit sådan han är och jag har skämt bort honom i detta förhållande med att liksom ta hand om barnen, vabbat, handlat & fixat. Så mycket ligger väl felet hos mig, men jag älskar mina barn & det var jag som ville ha barn. Så för mig är det en självklarhet att ta hand om det, men kanske måste börja tänka lite på mig med. Men det är supersvårt. Egentligen skulle jag t ex behöva kläder, men nej så fort jag får lite över köper jag till något av barnen..Jag skulle vilja gå till en frissa men det finns inte en chans till..
Alltså pengar är inte allt, men fan ibland önskar man att man slapp dessa orosmoment i livet. Och huvudsaken är väl att ungarna ha hela rena kläder. Att mina jeans går sönder eller att jag har fettfläckar på topparna är ju bara att försöka glömma & även gömma på något sätt…

Älskar min man & är tacksam att han finns där!!

