>

Jag orkar verkligen inte mer nu.. Känner hur jag sover en massa & ändå är jag konstant trött. Sätter på en fasad på jobbet & det där påklistrande leendet fastän jag inte alls känner så just nu. Det är bara allmänt jobbigt. Känner mig hemsk emot barnen & bara skäller och skriker, orkar inte med deras påhittighet just nu eller med makens jävla dåliga humör hela tiden. Saknar hejarop ifrån honom med, barnen skickar en massa kärleksvibbar, men maken är lite trög som alltid. När man är ovanför vattenytan så orkar man med dessa små egenskaper, men just nu har jag bara lust att slänga ut honom med huvudet före. Det är bara han, han & han. För mig är det barnen som går först, ALLTID! Jag är trött på att alltid få ta hand om spillrorna som han lämnar efter sig. Jag är trött på att våran ekonomi typ aldrig vill hämta sig. JAG ÄR HELT ENKELT BARA JÄVLIGT TRÖTT!!!!

