>

Igår eftermiddags var det dags för kvartsamtal för Hannas räkning! Det fanns inget negativt att säga om henne enligt hennes fröken. Hon är jättebra på att kompromissa med sina vänner, aldrig något bråk omkring henne, hon leker med alla, äter bra, bra motorisk med mera.
Känns ju superbra!!!
Igår ringde de ifrån BUP, har fått ny tid + att de ville kolla upp om det gick bra om de samtalade med skolan. Självklart får de göra det sade jag!
När jag hämtade Simon igår så pratade jag med han klassföreståndare då hade han den lilla sötnosen sagt till henne i fredags efter att vi hade varit på BUP att ”det var så mysigt att bara vara med mamma”, så hon tyckte att jag skulle ha honom hemma en dag när jag är ledig & bara mysa med honom för det kunde han behöva. Men eftersom att när jag är ledig så har jag de andra barnen hemma också så tyckte hon att jag skulle prata med rektorn om det hela. Men där blev det blankt nej! För han behöver ju gå i skolan, det var hans rätt! Jag vet inte om jag kanske ska prata med rektorn under henne istället, som vet mer hur det är runt omkring Simon, men det är kanske samma svar därifrån.
Shit, tack vare att jag bloggade precis om detta, så kom jag på att jag inte gjort en vab-anmälan gällande i fredags, men nu är det också fixat.
