>

Igår var det då dags att börja jobba igen efter 4 dagars ledigt. Så trött var jag, men det gick bra. Var på den ”lätta” sidan på avdelningen som ändå på något sätt har blivit tungt pga olika anledningar.
Gick dock med en huvudvärk som hette duga hela dagen + att jag hade jätteont i min högra höft.

Efter att jag hade hämtat barnen så åkte jag hem & fixade middagen, hängde tvätt & småfixade. Efter middagen tog jag min kärringvagn (dramaten) & gick ner till centrum. En promenad på 30 min för att småhandla lite saker som vi behöver ha till ”Förskolansdag” imorgon. Träffade på mamma så hon var vänlig nog att köra hem mig. Sedan läste jag saga för Simon, & han läste för mig innan jag stack ut på en 60 min promenad med grannen. Var verkligen superskönt. Så 90 min promenad är väl helt okej tycker jag!

Usch nu har jag verkligen hål i alla byxorna i mellan benen. På alla mina jeans (3 st) & så på mina 3/4 byxor. De 2 mjukisbyxorna som jag har finns det fläckar på.. Ena med choklad som jag verkligen inte får bort i tvätten.
Nu fick jag hem rabattkupong ifrån Lindex på att om man handlar kläder till dam eller barn så får man 100:- rabatt vid köp på 300kr. Så jag ska se om vi har råd att köpa mig ett par jeans iallafall denna månaden, de brukar ju ligga på 399:-. Men ja det löser sig säkert!!!

