>

Jag bara hatar dessa nätter när man ligger & vrider sig och slänger ett öga på klockan. Man slumrar till lite & tror sedan att man har försovit sig. Också en natt när Elias har varit orolig & sovit inne hos oss, vilket inte längre hör till vanligheterna. Så ikväll blir det en tidig kväll för mig med andra ord.

Hur gick det då med mina projekt;
Det blev ingen spinning, men däremot blev det en promenad på 35 min. Vågade inte gå längre med tanke på de nya skorna. Det äckliga var att när jag var på ”väg hem” så somnade mina småtår på ena foten. Men det gick bättre att gå än sist.
Blev inget godis igår, däremot blev det Burger King, men jag drack vatten istället för cola. Och tvätten har jag lagt in lite av.. Barnens.. Men gubbens & min är fortfarande kvar.

Dags att göra sig i ordning & väcka 3 trötta barn!!!

