>Maken ringer hem & informerar att jag ska åka till Nybergs (?) & släcka servicelampa. Jippi not! Tycker han inte att jag har nog med att göra med 3 vilda ungar. Visst Simon är i skolan, men medan han är där så passar småsyskonen på att riva fram mer än en annan hinner plocka undan. Jag fattar inte varför jag plockar undan. Men skulle jag skita i det skulle det forsa mer fulla ord ur min makens mun än vad barnen klarar av. Behöver jag informera att de har varit borta i hans hörna i vardagsrummet??
Jaja, snart dags att hämta Simon, sedan blir det en tur inåt stan & sedan ska det hem & plocka fram ”piskan” så ungarna får städa*ironi om piskan* men städa ska de ändå få göra..

Hela jag är stressad alltså, har haft magkatarr sedan i fredags. Nu är det mycket som händer i livet.  Men jag ska inte klaga, det finns någon som jag tycker om som mår riktigt jävla skit. Önskar så att man kunde hjälpa denna personen mer, men jag hoppas att personen i frågan vet vart jag finns…*Älskar dig* Det är grymt jobbigt att höra hur personen inte alls mår bra,  men då känns det som mina beskymmer är ganska små.. Jag håller mig ju i allafall över vattenytan.

