>

Helgen slutar alltid så himla fort. Men vi har också hittat på en massa i helgen.
I fredags gick jag & lade mig redan 22 & gick sedan upp 08 i lördags. Åt frukost med familjen innan Herr Make & barnen gick ut för att hjälpa mormor/mamma med bilen. De höll på i ca 5 timmar, vi hade också picnik ute på gräset.*mysigt* Var på klädbytardagen, men hittade knappt någonting. Sedan åkte Hanna, Elias & jag med mamma på shoppingturné. Det skulle handlas lite mat + lite saker till lördags festligheter. Sedan grillade vi på em/kvällen. Jag somnade tillsammans med barnen i soffan vid ca 20.Helt sjukt. Vaknade 06.15 i morse. Så jävla typiskt en söndag liksom.. Vad är oddsen för det liksom? Men låg ändå & drog mig i sängen till runt 8, sedan åt vi frukost innan jag spelade lite spel med Simon på datorn innan vi åkte till Vissmålen. Där red ungarna, fiskade fiskedamm & kollade hästshow. Sedan fikade vi hemma, & småfixat. Hanna & jag var iväg & shoppade lite mat, sedan gick vi en promenad HELA familjen. Barnen cyklade & jag och gubben gick. Så mysigt! Sedan lagade vi middag ihop (maken & jag). Ätit & lagt barnen.
Ikväll har jag kollat på BB & även sålt en massa gamla kläder efter Hanna, så inom några dagar blir jag 440:- rikare.. Det är inte HELT fel! Slängde ut klädpaket på Facebook. Det är bra till många saker.

