>

Igår var första dagen jag jobbade sedan jag blev frisk. Gick okej. Men det var ändå tungt psykiskt igår, kan ju inte gå in på det mer eftersom jag har tystnadsplikt..Men helt sjukt hur snabbt allting kan förändras.
Efter jobbet så åkte jag hem, fulade runt, åt & lade mig för att sova 30 minuter på soffan innan det var dags också för första träningen.. Men den var grym. Orkade ingenting typ. Var inte alls skoj när man svettas som en gris & orkar nada.
Idag är det fredag, det blir att jobba, sedan handla fredagsmys innan jag ska hem till familjen. Ska märka om kläder som jag inte fick sålt på klädbytardagen i Norrahammar & försöka sälja dem på bytardagen på A6 imorgon. Försäljningen äger rum i John Bauer gymnasiets matsal.. Försäljningen sker kl10.30-12.30. Hoppas jag får något mer sålt.

Idag ska Simon ut på äventyr med skolan. De ska till skogen & sedan till en större skola & sjunga. Får ha med sig fika.. Så vi har packat ner både gifflar, kakor, mer & äpple. Som han har sett fram emot detta.

