>I morse (läs förmiddags) så tändes ett litet hopp. Men nu i eftermiddags så slocknade hoppet fort som fan. Vet inte hur jag ska gå vidare, eller om jag vågar gå vidare..
Jag är inne på att läsa vidare om jag inte får en natt tjänst som jag har sökt, har även sökt lite andra jobb som jag hoppas på. Men om jag inte får dessa jobb är jag inne på att läsa vidare. Det stod lite mellan förskolelärare eller Sjuksköterska, men det som hindrar mig är till förskolelärare är det Eng B & Matte B som man måste ha & till Sjuksköterska är det Matte B. Och även om jag liksom kanske kommer klara av dessa ämnen, kommer man komma in på utbildningen, eller hur stor är chansen liksom? Pratade med vägledningscentrum & det var visst en jävla massa nya regler så jag blir alldeles tokig..

Och det verkar inte heller finnas några kvällskurser… Fasen med…

