>Fått lite påbackning av Anna att jag skulle ju skriva vad jag äter…
Så jag börjar med igår..

Frukost; Smoothie bestående av hälsofil, vanlig naturell yoghurt & banan (3 dl) + en macka med smör & skinka på.
Lunch: Fullkornspasta med skinka & ädelostsås, loka
Fika/Mellanmål; Tackar nej till fikat och äter mandel, dricker vatten & äter ett päron.
Middag: Isterbandslåda (bestående av Isterband, potatis & kanske någon äggstanning) Denna åts på jobbet.
Mellanmål på kväll hemma; 4 rutor med mörk choklad (70% med apelsinsmak) + vatten

Hitills idag har jag ätit;
Frukost: Samma som igår
Mellanmål på badet; en mer/festis (liten), en fralla (mörk med skinka & paprika) & en hemmabakad kaka (nu är de slut)
Sen Lunch/middag; Min omelett i stekpannan med ost, skinka, paprika, rödlök, tomat & kräfter & en klick med creme fraiche.
Mellanmål innan träning; En banan

fortsättning kommer…..

Efter träningen: Ett kokt ägg med lite kaviar, en riskaka, ett päron, vatten & 2 rutor mörk choklad ( de sista)

