>Hur fan ska man tolka detta?

Igår var jag & handla frukt i en invandrarbutik som vi har nere i centrum, billig & fräsch frukt.
Plockar på mig det jag ska ha, Apelsiner, Clementiner, Banan osv.
När jag kommer fram till Kassan utspelar sig följande;

Jaså är du här igen??

Ja jo det stämmer. Stor familj som älskar frukt..

Ja ni måste äta väldigt fort & mycket 

Alltså, visst att jag var därinne i måndags & shoppade frukt för en massa pengar & igår var jag där igen för att shoppa frukt. Igår slutade summan på 99:-, men det är ju så att vi har godisförbud (barnen kanske, jag fuskar när ingen ser) och Simon har ju med det till skolan. Sedan att Elias & Hanna äter en massa när jag inte ser på kan ju inte jag rå för. Och hellre frukt än en massa annan skit.
Det sjuka är att inte ens den lokala godisaffären ifrågasätter när jag kommer in kväll efter kväll & köper x antal hg godis.. Men de är kanske mer finare i kanten?

