>

Blivit utmanad av http://malin-malinssida.blogspot.com/

♥ Hur länge har du bloggat?

Det som jag kommer ihåg av när jag började ”blogga” var den dagboken som jag skrev på min gravidsida som jag hade byggt när jag väntade Simon. Så 2002. Det är ju snart 10 år. Mamma mia.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag läser nog en 10-15 bloggar dagligen om jag inte har fullt upp med livet.

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Oj det är en härligt blandad kompott.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag vet inte vad de tycker. Eller ja en del har väl sagt att jag är väldigt öppen av mig & det är jag ju i vanliga fall med. Men jag vet inte, ganska mig själv.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ibland har jag bara sådan lust att vara så jävla vulgär, men det stoppas av att släktingar kan ju läsa det jag skriver. Men skulle nog kunna vara mer privat om jag då skyddade bilder & så och inte nämnde barnen vid namn & så vidare.

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Oj, svår fråga. Visst är det kul att få bekräftelse i olika former. Man får medhåll om man kanske tycker något är idiotiskt, eller man får tips & så. Men mycket är det för min egna del som jag skriver & de vänner som vill läsa om vad som händer hos oss..

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nej, men det kommer det säker bli.. Känner ju en del sedan innan som jag läser.

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Men men tråkigt när man får anonyma kommentarer som är elaka..

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Ibland kan man ju bli lite ledsen & fundersam vem det är som lämnar anonyma meddelande, är det någon man känner som inte vågar vara ärlig?

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Förmodligen!!
 
Jag utmanar alla som läser min blogg!!!

