>

Idag är en superbra dag.. Vi har myst med bebis. Syrran fick ju en liten kille för 1 vecka sedan, så idag kollade vi in det lilla livet. Men jösses vad liten han var. Kan inte minnas att mina har varit så små. Och visst fasen blev man sugen. Roligt var också hur hennes Otto lekte med mina barn & busade. Underbart att se att de har så skoj tillsammans. Vi hade med oss kläder+bilmatta (presenter) och jag hade även bakat. Mycket trevlig eftermiddag. Sedan vart det hem, och sedan kom maken hem & var trött och sur. Tyvärr drog han ner mig lite, men det vände snabbt sedan när jag träffade min underbara mamma & när vi tränat på friskis.. Jävla vad skönt.. Och jag hoppas att det kommer kännas lite imorgon iallafall i magmusklerna då jag körde 15 rep*6 på magmaskinen.
Dagarna framöver är det jobb som gäller..Jobbar 14-20 imorgon fredag, 7.30 – 16 på lördag & delad tur på söndag. Så det ska förhoppningsvis hinnas med lite promenader under helgen, för jag har hört att det ska bli fint väder.

