>

I Januari fick jag äntligen mitt slutbetyg, 10 år efter att jag hoppade av gymnasiet.
I Februari hade vi en massa snö, som hade legat en stund. Barnen var trötta på att åka pulka
I mars får jag en anställning på 75,4% inom Kommunen. Och nu börjar det bli blött när all snön ska försvinna.
April är månaden då vi börjar bli sjuka på allvar med Halsfluss på Halsfluss. Jag börjar också mitt på på demensboendet den 12/4.
I Maj har vi möhippan för min Svägerska Matilda. Och vi är också uppe en helg i Västerås och hälsar på våran vänner. Tyvärr är det en massa sjukdomar även denna månaden.
Under Juni så har vi kalas för Simon som blev 7 år den 5/5. Vi firar också barnens kusin Otto som fyller 1 år & Har mysigt midsommarfirande där Hanna rider på en häst för första gången.
 I juli börjar våran semester. Det med både regn & sol. Bad & dagsutflykter. Men också är det dags för min bror & hans Matilda att gifta sig. Underbart bröllop. 

I Augusti är vi på Liseberg, bara famijen. Urmysigt! I slutet av månaden också maken på halsböld, Simon får också scharlakansfeber och vi andra har halsfluss IGEN.
September är den månaden som min morfar förlorar kampen emot en tids sjukdom. Har lite sällskap på jobbet också i form av mina barn på söndagseftermiddagarna när jag jobbar.
Och Elias fyller 3 år den 17/9
I oktober var vi på dop när Barnens kusins dotter döptes, vi var ute i det härliga höstvädret
& morfar begravdes under en fin höstdag med sol.

Den 27/11 fyllde Hanna år, men vi hade hennes kalas 3 veckor tidigare eftersom hennes faster fyllde 50 år samma helg som Hanna. Vi är också på barnens hus i Tidaholm & är hos min mormor och firar henne på hennes 70årsdag.

I december är vi nere vid vättern med min mamma & kollar på denna konst som vind & vågor har skapat. Plus att alla 3 barnen åker på vattenkoppor.
