>

Hanna hade med sig sin nya docka som hon fick av mormor & moster i julklapp ner till skolan. Hon lade den på hyllan, men sedan när jag skulle hämta henne låg dockan inte kvar. Någon jävel har tagit det. Hanna var så ledsen. Hon förstod inte alls vem som kunde ta någonting ifrån henne..
Det gör så jävla ont i mig att se henne sårad & fundersam, att hon egentligen inte fattar vad som har hänt.. För nog fan är det någon som har tagit hennes nya docka som skrek så fort man tog bort nappen. Hon älskade den där dockan & lekte med den varje dag. Hon sade det nu ikväll att hon ville köpa en ny, ”Mamma jag har ju fått 100:- ifrån farmor & farfar så jag kan köpa en ny.” Inte fan ska hon stå för något för att någon annan inte kan låta bli saker som inte är deras. Och nu har jag kollat runt på nätet, & just en sådan docka som hon blev av med kostar 260:-. Så jävla kul för jag/vi har inte råd att köpa en ny…. FAN OCKSÅ!!!

