>

Allmänt trött idag, slocknade till på soffan i förmiddags innan barnen väcker mig för att de vill åka & handla. Dock var det inget skoj att handla idag. De håller på att bygger om den butiken som jag brukar handla i, så allt var i jävla röra. Sedan upptäckte jag att hälsofilen var 2 kr dyrare per liter än en annan willys affär som ligger nere i centrum, så får nog stanna till där & handla på mig när jag slutar på jobbet.
Planer för resten av dagen är att vänta in Simon som slutar skolan snart & är hemma om ca 1 timme, sedan kanske vi ska ta en tur till Jönköpingsposten & hämta Hannas födelsedagskort som var med i tidningen & sedan fixa lite här hemma. Borde tvätta & kanske också stå på crossen idag, men jag känner inte för det alls. Men vi får se…Har ju fuskat med en bakelse idag så något måste jag kanske göra..

