>

Klocka har passerat midnatt & det är redan den 2 Januari 2011. När jag tänker tillbaka på 2010 så undrar jag hur fan vi har orkat. Eller ja egentligen har jag ju inte gjort det då jag har mått dåligt nu under hösten, men ändå. Vi kom ändå ut på andra sidan.

Vad hoppas jag på då om detta året?
Jo naturligtvis att familjen ska få må bra & även alla nära & kära. Att det ska gå bra för syrran som snart har en liten bebis igen. Att det kommer tillfällen då man får träffa släkten & må bra.
Sedan hoppas jag att det kommer lägga sig denna hysteri som vi har på jobbet, och att maken kommer få förlängt på hans nya jobb som han börjar på måndag.
Och att våran ekonomi kanske inte blir toppen igen, men till det bättre.

Men min högsta dröm (?!?!?!) är att få åka på semester med familjen till något så korkat som Legoland. Simon har tjatat & dragit med sig de andra barnen i denna fantasi, men som det ser ut nu kommer vi verkligen inte ha råd. Men jag känner att vi skulle behöva göra något kul tillsammans detta året, något mysigt som hela familjen skulle uppskatta efter det förra skitåret som vi lämnat bakom oss.
Vi får se vad 2011 har tänkt ut åt oss….

