>

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Färgat håret alldeles själv
2. Höll du några av dina nyårslöften?Nej tyvärr inte.. Men jag ger det återigen ett nytt försök & denna gången hoppas jag att jag ska lyckas.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Barnens kusin fick en tjej & lite andra bekantar fick barn. Syrran blev gravid.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min morfar.
5. Vilka länder besökte du? INGA
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mindre stress & mindre kropp och mer pengar!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 12 april när jag började jobba på mitt första fasta jobb.
8. Din största framgång 2010? Fast jobb måste det ha varit. Och att få slutbetyg!
9. Största misstaget? Att jag föll tillbaka i hålet igen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuka har vi ju varit HELA tiden
11. Bästa köpet? Volvon…
12. Sämsta köpet? Jag kan faktiskt inte komma på något.
13. Vad spenderade du mest pengar på? Det borde väl bli ett besök på Liseberg
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? DU ÄR MIN MAN! Brorsan & min svägerska dansade sin bröllopsdans till den sången.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare? Mer stressad & irriterad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer, gjort mer skoj med barnen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit en massa skit
18. Vilken var den bästa boken du läste? I år?Oj,finns många…. Pappas flickor t ex
19. Bästa biofilmen? Alvin & gänget 2 som jag tittade på med dottern då för det är väl enda gången jag har gått i år.
20. Favoritprogram på TV? DH och Greys.
21. Bästa stället du var på/i? Göteborg på bröllopet
22. Största musikaliska upptäckten? Oj. Typ ingen.
23. Vilka hårfärger har du haft under årets gång? Olika blonda nyanser
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny dator
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?  det kommer jag inte ihåg
26. Hur tillbringade du julen?Först firade vi lite jul här hemma med mamma & hennes sambo + alla mina syskon Sedan jobbade jag på kvällen.
27. Hur tillbringade du midsommar?Midsommar?? Lunchade hos mamma, var på midsommarfirande & grillade hemma hos oss..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som alltid…. Vardag
29. Vad fick dig att må bra? Familjen, träna
30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, jag tror inte det.
31. Vem saknade du? Alla vänner… sedan man började jobba hinner man inte ses så ofta.-
32. Den/de bästa nya personen/personer du träffade? mina jobbarkompisar
33. Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2010! Att inte ta på mig för mycket…Kunna säga stopp & Nej
