>Igår var det julafton! Fort som fan gick dagen.
Gick upp klockan 08, duschade & åt frukost. Städade det sista innan de första gästerna trillade in vid 10. Först körde vi en snabbfika, sedan gick ingifta moster, pappa & plastmorfar ut med barnen för att åka pulka. Var ute & tog lite kort innan jag gick in för att fixa med maten tillsammans med mamma. Sedan åt vi, fikade & sedan kom tomten som återigen i år var min söte bror Micke. Barnen var livrädda i början, men sedan gick det riktigt bra & tomten fick MÅNGA kramar.
Jag fick en serie med hudvårdsprodukter av min minsta bror, och det verkar vara bra skit.

Hade en urmysig julafton & barnen var på bra humör trots sen uppesittarkväll för vissa.
Jobbet gick bra, 3 timmar.. Skönt & lugnt..

******************************
Har idag jobbat mellan 7.30 -16. Helt okej, men jävlar vad trött jag har varit. Sett dubbelt & inte alls reagerat fort. Önskar att barnen snart vill somna så mamma med får sova lite för imorgon jobbar jag 7-20.30
Nu ska jag mysa med min älskade familj som jag älskar av HELA MITT HJÄRTA!!!


