>VART har ni kanske flytta? Nånstans ni dras emot?
Nu har ju gubben fått jobb i Habo, men jag tror inte vi kommer flytta till Habo igen. Kanske att vi flyttar till en annan lägenhet här på öxnehaga.. Vantrivs som fan på gården som vi bor på.
VAD är det du sparkat igång där hemma? (läser inlägget God Jul… inlägg ovan)
Mitt nya liv.. Jag har klagat på vissa saker en längre tid, men nu jävlar är det ändringens tid på g här hemma. Både när det gäller hemmaliv & jobb.
VAD vill du jobba med om du hade fått välja fritt?
Jag skulle kunna tänka mig att jobba med datorer, ekonomi, eller kundtjänst…
Hu går det med Simon? Fått nån diagnos på magsproblem etc?
Vi var i kontakt med specialpedagog igen för någon vecka sedan & då har hon nu äntligen satt igång med en pedagogisk utredning. Annars vet vi inte vad det är som spökar med hans mage, men någon har sagt att det kan bero på det ”handikapp” som de tror sig hittat för 3 år sedan. Men nu är det bara att vänta & se.

