>


Dottern ville gått upp när min klocka ringde 06.50, men jag sade åt henne att sova lite till med pappa & lillebror.. Då började hon snacka om vad hon skulle göra på dagis idag, jag sade att de var lediga.. Då undrade min söta unge varför jag inte heller var ledig..
Det är det värsta jag vet verkligen att gå upp tidigt & veta att man knappt kommer träffa dem & speciellt när man jobbar helg.
Det var som maken sade i fredag ” När jag kommer hem så går du!”
Vad är det för jävla familjeliv? Men tyvärr vet jag att vi inte är ensamma.. Vi får se vad som händer. Fått lapp ifrån chefen om att fylla i om att jag vill gå upp i procent, men där på pappret står det också att de kan omplacera mig helt & nja.. Det får vi allt snacka om, så jag ska ringa honom imorgon så får vi se hur det löser sig!

