>Vi har haft problem med ekonomin sedan vi träffades för 10 år sedan maken & jag. När vi träffades låg han redan hos Kf. Vi löste det med att ta lån. Men under årets lopp har det ändå kommit en del som har gått till Kf men som vi alltid har löst med att ta någon kredit eller ökat på någon kredit som finns. Nu har vi fått hjälp av några underbara människor att läsa våra krediter. Och igår klippte jag alla våra kreditkort. Idag ska jag ringa & avsluta de krediterna som vi hittills har löst. Resten kommer lösas efter nyår. Det känns bra, men ack vad svårt det kommer bli när barnen behöver kläder & så vidare. Hanna & Simon står på tur att behöva kläder. Ska försöka kolla runt på blocket & tradera, men jag tycker det finns sådana lurendrejare på nätet så jag får se hur vi löser det hela.
Och inte blir det lättare eftersom det ser ut som maken blir av med jobbet nu vid nyår.

Usch ja… Men det löser sig säkert! Tack & lov är man redan färdiga med julklapparna, köpte bara några få i år mot andra år. Men det kändes ju mest det rätta.

