>Attans nu har jag missat att skriva på ett par dagar om detta med ”En om dagen”.
I torsdags skulle jag skrivit egentligen om denna veckan, men nja skriver nu istället. Jag kan skriva om min vecka som kommer nu.
Imorgon måndag ska jag jobba 7-16.30, det kommer en sjukgymnast ifrån företagshälsovården för att kolla hur jag jobbar & så med axeln. Det sjuka är att jag på motsatt sida nu har haft ont i armbågen sedan ett par dagar tillbaka.. Vad fan är detta liksom? Jag ska också på utbildning imorgon. Det är taktil massage.
Tisdag jobbar jag också, men som det ser ut nu så blir jag hemma med Simon eftersom han är sjuk. Men vi får se vad som händer.
Onsdag är det hembesök ifrån BVC
Torsdag är jag ledig, jag ska simma och träffa mina kollegor på fritiden genom att käka lite mat & mysa.
Fredag är jag ledig, fast då är familjen hembjudna till mamma på middag.
Helgen jobbar jag!

