>

Idag ska jag skriva om mina syskon.
Ja vad ska man skriva om dem.

Först & främst har jag då min bror Micke. Han bor i Göteborg tillsammans med sin nyblivna fru. Han är 19 månader yngre mig och är ganska lika tror jag, iallafall till utseendet. Som jag ser honom är han är hyffsat tystlåten kille, men kan ändå spela ut om det är något som han är intresserad av. Han är en bra bror även om man blir tillrättavisad av honom imellanåt. ”Tog hand om” honom en massa när vi var små. Vi sade alltid att han hade huvudet under armen och jag såg till att han fick med sig saker ifrån skolan. Jag kallade honom Mimmi när jag var mindre.

Sedan är det då min mellanbror Nicke. 4 år yngre än mig & störst, näst & vackrast, eller hur?? Nejdå, men en verkligen märktestönt. Det går inte med vilken skit som helst. Vi umgicks mest när vi båda var yngre.Lekte ”lastbil” med cyklarna på gården vi bodde på när vi var små. Han bor med bodentjejen som han träffade för 2 år sedan. Gillar absolut inte lull-lull & är bara intresserad av fotboll. Det går före familjetillställningarna.

”Molle” Malin föddes 6 år efter mig. I början var hon mest pest & pina. Men de sista åren har vi umgåtts mer & mer. Hon hjälpte mig mycket med Simon när han var liten & ”bodde” nästan hos oss. Nu har hon själv man, barn & nr 2 på väg och bygger ut sitt hus. Hon är världens pedant & det bästa jag visste var när hon kom hem & städade hos mig innan. Det gick alltid så jävla snabbt..

”Mange” eller ”MG” Magnus föddes 9 år efter mig. Han ‘rr verkligen bortskämd.. Men det blir väl kanske lätt så när man är minst. Han är singel vad jag vet om & bor själv. Jobbar som säljare & verkar vara JÄVLIGT BRA på det han gör. Är en bra kille som är mycket känslosam. Varit som en extramamma för honom!!

