>Igår krockade jag, det bara small in i den berömda väggen. Igår blev mitt liv svart. Jag grät & hade så jävla ont i magen. Kände inte alls för någonting.

Elias den lille huliganen slängde saker ifrån Hannas bokhylla som gick sönder, han hällde vatten över hennes saker, de slängde ut pennor. Jag hade inget tålamod, skrek & skällde men inget gick in på honom. En gång så gick jag ner på hans nivå & skällde på han. Då bara skrattade han mig rakt upp i ansiktet. Då kände jag bara för att öpnna dörren & gå.. Ringde en kurator på våran vårdcentral som jag har haft kontakt med innan, men hon satte mig på kö IGEN, så jag ringde mamma & fick nr till en annan vårdcetral & där fick jag redan en tid om 2 veckor. Har även gjort vårdvalet så nu ska jag ha bytt vårdcentral. Gäller bara att komma ihåg det när jag ska ringa.

