>

I morse gick det superbra att lämna Simon, kändes verkligen kalas. Sedan åkte vi hem, åt frukost. Ja, Elias han gick med kallingar när vi lämnade Simon. Han sade till igårkväll när han behövde kissa & även i morse. Så han fick vara utan blöja, men efter frukosten kom det lite bajs i & då ville han inte sitta på toaletten & efter det hade han blöja. Men ändå gick det bra tycker jag. Hämtade mamma & gjorde ärende på stan, Elias fick köpa presenter för sin peng ifrån gammelmormor. Lunch bjöd mamma på & vi fick träffa Syrran och lille O. Hämtade Simon, shoppade assietter på second hand & gått igenom Simons garderob (måste handla massa kläder till honom) & sedan har jag tränat ikväll. Styrketräning på friskis, gratis träning denna veckan, bäst att passa på. Var ca 6 månader sedan jag var där sist. Lär ju känna av skiten imorgon eftersom jag körde på med samma vikter som sist jag var där.. Men skönt var det!
Simon har även fått en ”ny” cykel, hans cykel gick sönder häromdagen och vi hade ändå snackat om att köpa en ”ny” nästa vår. Men det fick bli nu istället. Men han var så lycklig när han fick den.
 Vi mös även med glass i eftermiddags. Lillhönan hade ingen jacka på sig & frös, men så går det ju när man inte lyssnar på sin mamma. Imorgon är det ny dag med utbildning & möte igen.

