>Det är något som stör Simon, idag när jag skulle lämna honom höll han krampaktigt tag i mig och ville verkligen inte släppa. Han grät & vi satt ute i korridoren & pratade. Till slut fick jag med honom in i klassrummet med löfte att jag skulle stanna en liten stund. Det blev 40 minuter, men sedan kände jag att jag var tvungen att gå hem för att fixa frukost till de andra så jag sedan kunde lämna dem också på dagis. Jag fick ”slita” honom ifrån mig. Oh vad jobbigt det var! Hoppas dock att hans dag kommer vara bra.

Idag kommer också beskedet på Simons röntgen, lite nervöst om jag får säga det! Men är laddad till 1000 om det blir problem med fortsättningen.

Ska snart åka till jobbet, bara packa ner lite vinterkläder som Syrran har fått ifrån Fam. Johanssons till O. Mamma ska dit imorgon så jag svänger förbi därikväll.

