>När jag vaknade innan så upptäckte jag att jag var alldeles ensam i sängen. Maken hade tagit med sig kudde & täcke och lagt sig uppe i soffan.
Frågade honom varför han hade lagt sig där & enligt honom var det för att inte störa mig med sina snarkningar, för när han var sjuk sist så lät han värre än vanligt vilket resulterade att jag inte sov så bra, men nu känns det bara knepigt att han ligger här uppe.

Ser inte fram emot att gå ner & väcka mina barn här nu, Hanna somnade ju inte förrän straxt efter 22 igår. Om det var för att hon sov en liten stund i bilen när vi åkte hem eller vad det var, vet jag inte! För hon har ju alltid kunnat sova i bilen innan & sedan däckat som en liten gris hemma..

Fattar inte varför jag satt upp så länge i natt, när jag väl lade mig straxt innan midnatt låg jag & vred mig en massa & tänkte på röntgen resultatet som vi får besked om imorgon. Nervöst!

