>Ni har kanske märkt att jag jobbar med att gå ner i vikt. Och det går ju hyffsat bra. -6.3 kg sedan 12/2. Visst det kanske inte är superbra nedgång, men jag har ju haft några månaders upphåll nu under tiden jag började nytt jobb. Men det är ju iallafall så att jag ändå har gått ner & det är inte illa. Min plan är att gå ner för att må bättre, kanske får mer mer fungerande kropp & för att inte få några ”följdsjukdomar” som hjärt & kärlsjukdomar eller diabetes 2.

Men det finns ändå en lite dröm, jag har alltid drömt om stor familj. Så när jag har gått ner lite till så ska vi kontakta ”min” privata gyn och kolla efter om vi kan kanske få lite hjälp med hormoner & se om det kanske inte kan bli en liten 4:a. Skulle det inte funka under några månader så går vi vidare & släpper det har vi sagt. Då är det inte meningen & vi har ju redan 3 härliga ungar, men jag kan inte gå vidare utan att ha försökt.

Så nu vet lite om vad jag tänker & om framtiden..

