>Himmel & pannkaka! Nu är det mycket! Ibland funderar man på egentligen hur tiden ska räcka till. Att jobba 75,4% & sedan ha barnen hemma resten av tiden känns förmodligen inte som att det räcker. Nejdå, jag ska också försöka gå ner i vikt (promenader), jag har också blivit klassförälder i Simons klass, & nu ska jag även börja ”jobba” i Patientföreningen för PCO och PCO-S.

Nu undrar ni säkert hur fasen jag ska orka?!?!?!
Men det är bara att bita ihop & köra. Att vara klassförälder nu måste väl ändå innebära att jag slipper det sedan mellan åk 2-9?
Och att få jobba med i Patientföreningen för PCO & PCO-S känns som en självklarthet. Jag minns för 8-9 år sedan när jag fick diagnosen berättade läkaren för mig att vi kanske inte skulle kunna bli gravida, min mamma trodde jag hittade på att jag hade pcos. Tror fortfarande att folk inte fattar liksom vad PCO-S är. Jag vill finnas där ute för andra som precis har fått diagnosen.
Ska bli skitkul verkligen att kunna nå ut längre…

