>
Denna underbara unge testar oss till max just nu. Han har ”ätit” frukost i 1 timme nu. Allt är fel, tårarna rinner, snoret rinner. Räknar tyst till 10 & försöker tänka positiva tankar. Jag är den i familjen som har mest tålamod, men när ungarna spelar teater då tryter det jättelätt..Sedan tycker jag inte det är schysst att jag ska sitta här med Elias för att Herr Make tycker att han ska äta upp. Jag är mer av den sorten, ”skitidetmendåfårduingetinnannästamåltid”-typen.

Tålamodet kanske också tryter fortare för att maken går och gnäller & ynkar sig. Det är iallafall då ingen som går & kallar honom för en slöfock som bara ligger när han är sjuk (som vissa gjorde för 3 veckor sedan när jag var sjuk)

Nej nu skiter vi i detta & klär på oss. Jag ska hämta pencillinet till mig och så ska vi åka iväg & skrota blåa bilen… Ha en bra dag!

