>
133 cm lång & 29,5 kg. Stora killen! Läkaren bad honom hoppa på ett ben, med båda benen. Gå på tå, häl & även på sidan av foten. Hon lyssnade på lungorna & hjärtat. Hon satt & pratade med honom och frågade om hur han tyckte skolan var.
Min (läs våran) fina kille förklarar att det är ibland tråkigt och ibland roligt. Att de får lära sig engelska (vilket han tycker är spännanade) & att det är för livligt i klassen (vilket jag tycker är synd när det då finns barn som tycker det är jobbigt, men de är ju också små barn ännu)

Sedan får Simon gå ut & sätta sig för att läsa medans jag pratar med läkaren & skolsköterskan själva. Han har problem med motoriken enligt doktorn. Sedan ska vi nu koppla in specialpedagog. Jag ska ju också träffa psykologen som gjorde utredning på Simon för 3 år sedan den 15/9.
Det är jävligt mycket nu med både detta & magen, men jag ska stötta min son för han är värd allt för mig!

